BFV

De Belgische Fruitveiling (BFV) werd opgericht in 1990 en kende sindsdien een enorme groei. Dankzij haar vooruitstrevende aanpak en samenwerking met meer dan 1.200 fruittelers staat de Belgische Fruitveiling aan de top van de Belgische fruitmarkt met een marktaandeel van meer dan 50 procent.

 

BFVision

BFVision is een driemaandelijks tijdschrift van de Belgische Fruitveiling. Zij informeert hiermee zowel haar leden (fruittelers) als klanten. Heeft de fruitveiling een award binnengehaald? Ging er in het buitenland een belangrijke conferentie door? Geïnteresseerden krijgen het allemaal te lezen in een frisse en fruitige lay-out. Ook personeelsnieuws en tip & tricks voor fruittelers vinden driemaandelijks hun weg naar het magazine.

Uit engagement voor onze natuur drukt de Belgische Fruitveiling al haar magazines op milieuvriendelijk papier met 100% gerecycleerde vezel.

Verpakkingen

Vers, kleurrijk fruit weet je in de winkel meestal vanzelf te verleiden. En toch helpt een aantrekkelijke verpakking om nog meer aandacht naar al dat natuurlijk lekkers te trekken. Daarnaast vervult een verpakking belangrijke praktische functies, zoals de bescherming van het fruit en de maximalisering van de transportsnelheid.

Lancering Joly Red

In 2016 schakelde de Belgische Fruitveiling ons bureau in voor de lancering van de Joly Red, een gloednieuwe Europese appelsoort. Voor de affiches, verpakkingen, leaflets enz. gingen we aan de slag met de buitengewone eigenschappen van deze robijnrode appel.

Radiocampagne Belgica

Voor de radiocampagne van de Belgica appel gingen we een samenwerking aan met Soetkin Baptist, de zangeres van Belgische folkgroep Ishtar. Zij zong een nieuw geschreven tekst in op de melodie van hit O julissi, waarmee de groep de preselecties van Eurosong 2008 won.

 

 

Op zoek naar een vleugje magie?
Patricia en Bert spreken graag af!

Vergelijkbare cases die je mogelijk interesseren

Coyote

Een Coyote rijhulpsysteem waarschuwt bestuurders voor hindernissen op de weg. Bovendien kunnen bestuurders ook zelf een hindernis melden. Coyote verspreidt die melding vervolgens binnen de Coyote community. Wij stelden Andrea Croonenberghs voor als nieuw gezicht voor deze rijhulpsystemen of ‘autobuddies’.

Lees meer
Kwadro

KwadrO

Hoe val je op in een concurrentiële markt zoals die van ramen en deuren? Met een unieke visuele beeldstijl én straffe verhalen die informeren én inspireren.

Lees meer
maak en smaak

Maak & Smaak

Maak & Smaak is de eerste soepbar in België die gerund wordt door mensen met een beperking. Een prachtig verhaal… en wij mochten mee in de communicatiepotten roeren.

Lees meer