IN-Z

Poetsen, strijken, koken, boodschappen doen,… met diensten op maat gaat IN-Z tot het uiterste voor haar klanten. Ze zoeken steeds naar de perfecte match tussen de klant en één van hun medewerkers. En wij? Wij gaan tot het uiterste voor hen.

Joeri Vancoillie, communicatieverantwoordelijke van IN-Z, zocht een betere manier om potentiële klanten te bereiken. IN-Z is niet makkelijk communiceerbaar met haar uiteenlopende diensten en doelgroepen. Met een geprinte advertentie richten ze zich nooit tot alle doelgroepen of zetten ze nooit alle diensten in de kijker. Bovendien is het niet makkelijk om net die mensen te bereiken die op zoek zijn naar jouw diensten. Onze oplossing: een communicatiemix met Google Adwords in de hoofdrol.

Google Adwords campagne

Door middel van gerichte advertenties (die we constant bijschaven en optimaliseren) vonden steeds meer potentiële klanten de weg naar de website van IN-Z.  

De resultaten na 6 maanden adverteren

  • het aantal sessies op de website is meer dan verdubbeld: van 13.879 naar 40.203 unieke bezoekers op 6 maanden
  • 9.288 mensen hiervan kwamen rechtstreeks via de actiegerichte Adwordsadvertenties. Google Adwords werd hiermee het belangrijkste acquisitiekanaal voor de website
  • met een advertentiebudget van €4.888 werden onze advertenties op 6 maanden tijd maar liefst 201.681 keer getoond aan een doelgroep die actief op zoek is naar de diensten van IN-Z
  • ook in de effectieve aanvragen zagen we een enorme stijging sinds het gebruik van Google Adwords

Op zoek naar een vleugje magie?
Patricia en Bert spreken graag af!

Vergelijkbare cases die je mogelijk interesseren

Sociale Economie Vlaanderen

Quasi iedereen kent de Kringwinkels. En bij heel wat Limburgers doet de naam ‘Bewel’ een belletje rinkelen. Maar wist je dat er naast deze twee kroonjuwelen nog honderden andere sociale economiebedrijven in Vlaanderen actief zijn?

Lees meer
Happy Aging cover

Happy Aging

Om uit te groeien tot een inspirerende ledenorganisatie kiest Happy Aging voor een nieuwe naam én logo. "Professionalisme en warmte, expertise en laagdrempeligheid, daadkracht en humor… dat moet het logo uitstralen“, luidt de opdracht. 

Lees meer
SamenSterker Limburg

SamenSterker Limburg

Wat je samen aankoopt, koop je goedkoper. SamenSterker zet de kracht van een community letterlijk om in geld. Maar hoe begin je aan zo’n community en hoe onderhoud je ze?

Lees meer