oHase – Building Group Jansen

Het woonproject oHase is een toonbeeld van rustige architectuur, met het vizier gericht op het zonnige zuiden en de rust van het water. Zicht op zee ‘op zijn Hasselts’, ingebed in het groen. Samen met de familie Jansen gingen we op zoek naar bewoners voor dit idyllische woonproject. Een voorbeeld van vastgoedcommunicatie in 4 fases.

1. Een treffende naam en dito logo

In oHase is het heerlijk toeven in de vele parkjes, op de ruime terrassen of aan de waterkant. De naam, een combinatie van ‘oase’ en ‘Hasselt’, verwijst naar deze woonbeleving. Een heerlijk gevoel van vrijheid, een overvloed aan rust.

 

2. Wervelende werfcommunicatie

In de beginfase wordt een site herschapen tot een bouwwerf. En dat biedt kansen voor communicatie: het weinig esthetische hekwerk rond de werf is één groot (gratis) communicatieplatform.

    3. Pakkend projectboek

    Communicatie prikkelt, en dus krijg je al snel geïnteresseerde kopers over de vloer. Om deze gasten te overtuigen, kon Building Group Jansen terugvallen op een geheim wapen: een projectboek met warme beelden, veel ruimte en heldere teksten. Wie het papieren verhaal doorbladerde waande zich in één klap in z’n latere appartement. 

     

    4. Lancering

    Een project als Ohase verdient een passende lancering:

    • Enerzijds stelde de familie Jansen, onder het goedkeurend oog van de lokale politici, het project voor aan de pers
    • Anderzijds dompelden we toekomstige inwoners onder in een creatieve openingsshow. De leukste herinnering? Hoe de ‘viewmasters’ met unieke beelden van Ohase (live op de site) ons in een vingerknip terug katapulteerden naar onze kindertijd.  

    Op zoek naar een vleugje magie?
    Patricia en Bert spreken graag af!

    Vergelijkbare cases die je mogelijk interesseren

    Urbicoon

    Urbicoon

    Urbicoon realiseerde al heel wat uiteenlopende vastgoedprojecten, van Leuven tot Antwerpen en Brussel. Een nieuw logo, folders en brochures voor nieuwe projecten, on- en offline advertenties, … wij helpen het jeugdig enthousiasme van Urbicoon graag mee naar buiten brengen.

    Lees meer
    Happy Aging cover

    Happy Aging

    Om uit te groeien tot een inspirerende ledenorganisatie kiest Happy Aging voor een nieuwe naam én logo. "Professionalisme en warmte, expertise en laagdrempeligheid, daadkracht en humor… dat moet het logo uitstralen“, luidt de opdracht. 

    Lees meer
    Kwadro

    KwadrO

    Hoe val je op in een concurrentiële markt zoals die van ramen en deuren? Met een unieke visuele beeldstijl én straffe verhalen die informeren én inspireren.

    Lees meer