Idearté Academy

Krachtige offline communicatie 
.

Datum: 24 september 2019 (14u – 17u)
Locatie: Sint-Truiden (tba)
Prijs: €350 voor leden, €500 voor niet-leden

Print will never die. Daarmee geven we hier al meteen het antwoord op jouw grootste vraag weg. Reclame kende haar oorsprong in de fysieke wereld en zal er ook nooit verdwijnen. Terwijl online advertenties zeker nuttig zijn en leads opleveren, blijven bepaalde offline media een verstandige keuze. Al dan niet in combinatie met hun virtuele tegenhangers. Maar welk soort van offline advertenties heeft het grootste effect? Daarvoor kijken we in de eerste plaats naar het doel van jouw communicatie. Ook de doelgroep is natuurlijk erg belangrijk. Om jongeren enthousiast te krijgen voor jouw gratis polsbandje bij het vijfde broodje gezond, moet je geen geld steken in een paginagrote advertentie in een lifestylemagazine voor interieur- en tuinliefhebbers. Bovendien kan je in offline communicatie net zo innovatief uit de hoek komen als online. Zet jij de stad op z’n kop met een guerillacampagne? Doe je mensen omkijken naar jouw poster in het bushokje? Of word jij top of mind bij mensen die even achter de lijnbus gehangen hebben?

Na een korte introductie van de verschillende mogelijkheden, gaan we samen aan de slag met jouw communicatieplan. We bepalen je doelstellingen en bekijken welke media we hiervoor kunnen gebruiken. Tot slot brainstormen we samen over creatieve toepassingen. Na de workshop heeft elke deelnemer recht op 1 uur individuele terugkoppeling.

Meer weten?
Dan kan je terecht bij Aline, via mail of op 011 70 28 90.

Schrijf je in

Meer info over

de academy 
?