Communicatiestrategie uitwerken en meten

Roepen in de woestijn zet geen zoden aan de dijk. Maar met een doordachte communicatiestrategie en de juiste timing surf je op de aandachtsgolven van je doelgroep. Hoe je daartoe komt? Gebruik de verschillende fases van de customer journey als leidraad.

Aanpak

  • analyseer jouw doelgroep aan de hand van buyer persona's
  • bepaal jouw doelstellingen (per doelgroep)
  • analyseer de customer journey
  • stel een actiegericht communicatieplan op om jouw doelstellingen te bereiken (marketing + public relations)
  • bepaal kpi's en leer jouw resultaten meten

Doelgroep

Deze workshop is bedoeld voor iedereen die bezig is met communicatiestrategie, marketing en sales:
  • Marketing managers
  • Medewerkers communicatie
  • B2B én B2C

Inbegrepen voor deelnemers

  • marketing messaging framework
  • persona fiche
  • template communicatieplan

Vraag vrijblijvend een offerte

Hoe kunnen we jou helpen?
Ik heb de privacyverklaring gelezen en ga hiermee akoord. *