Idearté Academy

Creëer meer WOW-momenten 
.

Datum: 23 april 2020 (14u – 17u)
Locatie: Sint-Truiden (tba)
Prijs: €350 voor leden, €500 voor niet-leden

Customer journey mapping is een methode om jouw verkoop- of dienstverleningsproces vorm te geven vanuit het perspectief van de klant. Vooraleer die persoon effectief klant wordt, doorloopt hij of zij namelijk heel wat stappen. En ook ná de aankoop of dienstverlening loopt het proces verder. Door al die stappen in kaart te brengen in een customer journey krijg je een beter zicht op de beleving van de klant over alle gebruikte kanalen heen. Bovendien legt deze techniek eventuele knopen bloot, waar je voor meer efficiëntie of een ‘WOW-gevoel‘ kan zorgen. Customer journey mapping is dus geen einddoelstelling. Het is zelfs eerder een startpunt, en vooral een instrument om elke fase in jouw verkoop- of dienstverleningsproces te optimaliseren.

Na een korte introductie werken we samen jouw customer journey map uit. We helpen je door het stellen van kritische vragen en het spuien van creatieve ideeën. Wie wenst kan zijn of haar customer journey map ook met de groep bespreken om zo van elkaar te leren. Verzamel concrete input voor jouw unieke WOW-momenten.

Na de workshop heeft elke deelnemer nog recht op 1 uur terugkoppeling. We spreken af wanneer jij wil: na een week, na 4 weken of zelfs na 3 maanden.

Meer weten?
Dan kan je terecht bij Aline, via mail of op 011 70 28 90.

Schrijf je in

Meer info over

de academy 
?