Het gebruik van LinkedIn zit opnieuw in de lift. Want intussen groeide het uit tot de professionele netwerk-app bij uitstek. Kijk daarom zeker na of je LinkedIn-profiel nog up-to-date is. Ga daarna nog een stap verder: leer hoe je (nieuwe) klanten en medewerkers kan bereiken. Zo vind je een afzetmarkt voor je diensten of producten én een overtuigende weg naar de juiste sollicitanten om de productie op peil te houden.
Laat je door de verschillende mogelijkheden gidsen en ontdek hoe je jezelf als een experts binnen een specifiek vakgebied op de virtuele kaart zet. Wist dat je via bijdragen whitepapers en andere documenten kan aanbieden? Die bewijzen jouw kennis en ze maken je suggesties meteen tastbaar. Dat effent het pad naar extra vertrouwen bij je klanten en je (toekomstige) medewerkers. En dan hebben we het nog niets eens gehad over de mogelijkheden van LinkedIn Sales Navigator.
Aanpak
Maak een account aan (als persoon / bedrijf)
Verhoog jouw bereik met advertenties
Plan jouw content en bespaar tijd
Genereer leads en rekruteer medewerkers
Analyseer en verbeter jouw posts
Doelgroep
Deze starten met LinkedIn workshop is bedoeld voor iedereen die bezig is met communicatiestrategie, marketing en sales: