Uit recent onderzoek van Imec uit Leuven blijkt dat TikTok aan een opmerkelijke opmars bezig is. Bij jongeren schiet het medium enthousiast Facebook voorbij. Maar ook bij een oudere doelgroep zit TikTok in de lift. Daarom loont het om vertrouwd te raken met de specifieke do's-and-don'ts.
Jongeren zijn bijzonder origineel met filmpjes die ze op TikTok zetten. Dankzij de juiste tools kan ook jij opvallende montages maken. En als je die efficiënt promoot met goed gekozen campagnes, dan bereik je een nieuwe doelgroep. Zo snij je een nieuwe afzetmarkt aan op een amusante manier.
Aanpak
Maak een account aan (als persoon / bedrijf)
Verhoog jouw bereik met advertenties
Plan jouw content en bespaar tijd
Genereer leads en rekruteer medewerkers
Analyseer en verbeter jouw posts
Doelgroep
Deze workshop over TikTok voor bedrijven is bedoeld voor iedereen die bezig is met externecommunicatie, marketing en sales: