Voor keuken- en kookgereimerk BergHOFF Belgium is duurzaam ondernemen een onderdeel van de dagelijkse werking van hun bedrijf. Ze doen er alles aan om naast hun commerciële missie ook mens en natuur op de eerste plaats te zetten én te houden. Enerzijds onderneemt het bedrijf actie voor verduurzaming op het vlak van onder meer verpakking & verzending, energieverbruik, klimaatneutraliteit en welzijn op het werk. Anderzijds bouwt BergHOFF met gelijkgestemde partners en klanten aan een duurzame kook- en keukenwereld en engageren ze zich voor uiteenlopende lidmaatschappen en duurzaamheidscharters.
Dit indrukwekkende duurzaamheidsverhaal kwam echter niet voldoende tot uiting in de missie van BergHOFF, waardoor hun interne en externe communicatie rond duurzaamheid geen duidelijke lijn volgde. Door zowel een brandingoefening uit te voeren als een eenduidig duurzaamheidsverhaal te schrijven, kwamen we tot een missie die BergHOFF en alle inspanningen van het bedrijf accuraat beschrijft. Een gerichte persactie bracht deze nieuwe boodschap naar buiten.
Aalst-Dorp 9b
3800 Sint-Truiden
+32 (0)11 70 28 90
info@idearte.be
BE0509.983.735