Online vakantiecampagne
Met 80 uitzendkantoren en 420 medewerkers is ASAP de nummer 6 op de Belgische uitzendmarkt. Als totaalleverancier in HR-oplossingen focussen ze op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. ‘Enjoy your Job’ is niet zomaar een baseline. Het is een slimme strategie die het beste haalt uit hun eigen medewerkers, klanten en uitzendkrachten. Elke campagne is dan ook gebaseerd op deze missie.
Het doel van de vakantiecampagne was dubbel:
- enerzijds de naambekendheid van ASAP vergroten
- anderzijds gegevens verzamelen van actieve en latent werkzoekenden.
De campagne liep van mei tot eind juni, de periode wanneer iedereen wegdroomt over de zon, cocktails en zand tussen de tenen. Hier speelden we dan ook op in. Onder het motto ‘een job die écht bij je past, voelt aan als vakantie,’ lanceerden we de check-in campagne. Iedereen die zich ‘in-checkt’ (een profiel aanmaakt) voor zijn of haar droomjob maakte kans op een reischeque. We haalden alles uit de kast om de juiste doelgroep te bereiken. We verspreidden leuke geanimeerde banners via:
- Google Display Netwerk