All Out 
.

Een merklancering is geen sprint, maar een marathon

Onlangs sloegen Jens Roegiers en Dimitri Vandormael – twee sportfanaten met een passie voor triathlon – de handen in elkaar. Samen lanceerden ze All Out Triathlon Coaching. Hun missie? De triatlonmicrobe verspreiden. Net zoals Jens en Dimitri hun triatleten naar optimale sportieve prestaties coachen, mochten wij All Out naar de startlijn loodsen. Het resultaat? Een logo, huisstijl en website in topvorm.

1 logo, 4 betekenissen 
.

Onze taak: het nieuwe en innovatieve All Out-verhaal uitwerken en verstaanbaar maken. Stap één in dat traject: een sterk logo. Je vindt er niet één, maar vier betekenissen in terug.

  • In het blauw bovenaan: de grafische voorstelling van de ‘A’ van All Out
  • Dit icoontje heeft tegelijkertijd de vorm van een pijltje dat naar de toekomst verwijst om het innovatieve karakter te onderstrepen
  • Je herkent in het icoon ook een driehoek, die staat voor de drie sporten: zwemmen, fietsen en lopen
  • Als je goed kijkt, zie je ook een arm die kracht symboliseert
 
Heroïsche huisstijl 
.

De huisstijl werd gebaseerd op het logo in blauw en zwart en maakt gebruikt van iconen in dezelfde look & feel, gecombineerd met heroïsche actiebeelden uit de drie sportdisciplines.

Online inspireren 
.

Met een logo en huisstijl kom je met je merk aan de start, maar vervolgens begint het echte werk pas. All Out inspireert en prikkelt (soon-to-be) triatleten daarom met online communicatie in drie disciplines:

  • een website die alle info biedt over het unieke trainingsconcept
  • digitale nieuwsbrieven om de All Out-community op de hoogte te houden
  • Google search ads die potentiële kandidaten voor triatloncoaching naar All Out leiden
  • Leadcampagnes via Google en social media om potentiële klanten te werven.

op zoek naar een

vleugje magie 
?