De Biehal 
.

Een veelzijdige rebranding

De Biehal is een veelzijdig bedrijf. We gingen dan ook op zoek naar een veelzijdige branding, die al hun diensten omvat. Om bedrijven een betere inkijk te bieden in alle activiteiten, ontwikkelden we ook een overzichtelijke doelgroepgerichte brochure.

De Biehal
Logo 
.
  • De vorm van het logo heeft een tweeledige betekenis. Enerzijds vormen de abstracte lijnen een hartje. Anderzijds zie je er ook twee armen in, die iemand omarmen. Deze twee vormen staan voor het sociaal-maatschappelijk karakter van de Biehal: als organisatie omarmt het mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en biedt het hen een kans om een leven uit te bouwen.
  • De groene kleur straalt warmte uit, maar heeft ook een zakelijke schijn. Op deze manier benadrukt dit de baseline ‘sociaal ondernemen’:
    • enerzijds is er de sociaal-maatschappelijke rol van de Biehal (cfr. supra)
    • anderzijds is de Biehal ook een ondernemende organisatie: als grootste sociale economiebedrijf in de regio is het een betrouwbare partner, met een breed aanbod en een grote capaciteit.
  • Het lettertype ten slotte is modern, en duidt dat de Biehal klaar is voor de toekomst. Anderzijds is het ook een tikkeltje speels.
De Biehal
B2B brochure 
.

De Biehal is een veelzijdig bedrijf. Het is dan ook niet makkelijk om te onthouden wat ze allemaal kunnen en doen. Om bedrijven een betere inkijk te bieden ontwikkelden we deze overzichtelijke brochure.

Hierin maken ondernemers kennis met de verschillende diensten van de Biehal: bedrijventerreinen onderhouden, strijken, broodjes en soep serveren of leveren en nog veel meer.

B2C magazine 
.

Het kleurrijke magazine van de Biehal bekijkt de organisatie van gisteren, vandaag en overmorgen. Het verzamelt onder meer 7 anekdotes uit 25 jaar de Biehal, een juryrapport van een van hun restaurants en een vooruitblik naar de Biehal in 2043.

Jouw diensten of producten vertalen in een strategische en opvallende branding?

op zoek naar een

vleugje magie 
?