Evoke Health Hub 
.

Functional Body ontpopt zich tot Evoke Health Hub

In 2008 richtten Christophe en Evie Functional Body op. Hun doel was zoveel mogelijk mensen net als hen laten ervaren hoe een gezonde, actieve en evenwichtige levensstijl alles gewoon beter maakt. Aan dit inspirerende verhaal breien ze met veel goesting een volgend hoofdstuk. Het wordt tijd voor een nieuwe huisstijl. Hiervoor kloppen ze aan bij Idearté.

Krachtige visie 
.

Voor Evie van Evoke Health Hub staan passie en fun centraal. Aline Ghys, zaakvoerder en communicatiestrateeg: “Dat wil ze nog duidelijker maken aan haar klanten. Daarvoor moet je exact weten wie die klanten zijn. Want alleen dan, kan je ze écht overtuigen. Tijdens een intensieve brainstorm bepaalden we de communicatiedoelstellingen met de bijbehorende persona’s van de ideale klanten.”

Nieuwe naam 
.

Voor de nieuwe naam startte het creatieve team vanuit het Engelse to evoke. Dat betekent een gevoel, herinnering of beeld oproepen. Dé basis voor de nieuwe naam Evoke Health Hub. Want de combinatie van die drie woorden vat de bedrijfsdoelen op een gevoelsmatige manier: via gezonde, evenwichtige voeding en juiste, duurzame beweging evolueer je naar een algemeen welzijn op fysiek en mentaal vlak.

Symbolisch logo 
.

Ook in het logo passen we de visie toe. Grafisch designer Stijn: “De doorlopende ‘swoosh’ verbeeldt dat Evoke Health Hub een doordacht stappenplan combineert met flexibiliteit. Zo bereikt iedere klant zijn persoonlijk doel via een onderbouwde aanpak. De drie lusjes vormen de ‘E’ van Evoke. Tegelijk symboliseren ze de belangrijke pijlers: lichaam, geest en voeding. Het sportieve, cursieve lettertype presenteert Evoke Health Hub als dynamisch en vooruitstrevend.”

Het blauw-roze thema is een heel bewuste keuze. Blauw is de kleur van vertrouwen en duidelijkheid. Roze staat voor het leven, vitaliteit, energie, kracht en passie. Dat zijn meteen alle elementen waarmee Evie haar Evoke Health Hub vereenzelvigt.

Frisse website 
.

Ook de website krijgt een grondige update. Liesbeth Beullens, copywriter: “De licht gebogen lijnen vallen onmiddellijk op. Die stralen de energie en flexibiliteit uit van alle coaches, trainers en adviseurs bij Evoke Health Hub. Het strakke en duidelijke lettertype geeft aan dat je bij Evoke Health Hub recht op jóuw doel afgaat — dankzij een down-to-earth en no-nonsense begeleiding. Aangevuld met speelse elementen en originele links zoals ‘team me up, Scotty’ en ‘challenge accepted’. Die subtiele extraatjes geven the hub karakter.”

Heeft jouw merk ook een opfrissing nodig? Wij denken graag met je mee, zowel strategisch, inhoudelijk als visueel

op zoek naar een

vleugje magie 
?