Menu Close
 

IN-Z, de lieveling van Google

Poetsen, strijken, koken, boodschappen doen,… met diensten op maat gaat IN-Z tot het uiterste voor haar klanten. Ze zoeken steeds naar de perfecte match tussen de klant en één van hun medewerkers. En wij? Wij gaan tot het uiterste voor hen. Joeri Vancoillie, communicatieverantwoordelijke van IN-Z, zocht een betere manier om potentiële klanten te bereiken.

 

IN-Z is niet makkelijk communiceerbaar met haar uiteenlopende diensten en doelgroepen. Met een geprinte advertentie richten ze zich nooit tot alle doelgroepen of zetten ze nooit alle diensten in de kijker. Bovendien is het niet makkelijk om net die mensen te bereiken die op zoek zijn naar jouw diensten. Onze oplossing: een communicatiemix met Google Adwords in de hoofdrol.

 

Google Adwords campagne

Door middel van gerichte advertenties (die we constant bijschaven en optimaliseren) vonden steeds meer potentiële klanten de weg naar de website van IN-Z.

De resultaten na 6 maanden adverteren

  • het aantal sessies op de website is meer dan verdubbeld: van 13.879 naar 40.203 unieke bezoekers op 6 maanden
  • 9.288 mensen hiervan kwamen rechtstreeks via de actiegerichte Adwordsadvertenties. Google Adwords werd hiermee het belangrijkste acquisitiekanaal voor de website
  • met een advertentiebudget van €4.888 werden onze advertenties op 6 maanden tijd maar liefst 201.681 keer getoond aan een doelgroep die actief op zoek is naar de diensten van IN-Z
  • ook in de effectieve aanvragen zagen we een enorme stijging sinds het gebruik van Google Adwords

Op zoek naar een vleugje magie?
Aline spreekt graag met je af