Menu Close
Urbicoon logo

Logo en huisstijl voor een dynamische vastgoedspeler

Urbicoon is een dynamische vastgoedspeler die originele en duurzame appartementen op toplocaties in bruisende steden ontwikkelt. Hoewel hun gedreven team al méér dan 20 jaar ervaring op de teller heeft, stralen ze nog steeds het jeugdig enthousiasme uit van een jong veulen.

 
urbicoon branding logo huisstijl
Logo

Die dyamiek wilden ze graag in hun logo laten terugkomen. De twee horizontale ‘pijlers’ beelden de U uit van Urbicoon maar verwijzen tegelijkertijd naar de unieke architectuur van hun projecten. De oranje, witte en grijze kleuren samen met het rechttoe rechtaan lettertype stralen dynamiek en professionaliteit uit. Alles samen … de perfecte weerspiegeling van die unieke Urbicoon-mix van beleving, enthousiasme én kwaliteit.

A3-folder

Van Leuven, Antwerpen tot Brussel, Urbicoon realiseerde al heel wat uiteenlopende vastgoedprojecten. Zowel tijdens het bouw- als in het latere verkoopsproces kiest Urbicoon voor luxueuze A3-folders om promotie te maken. Geen oplijsting van saaie verkoopspraatjes, maar een combinatie van tot de verbeelding sprekende foto’s én overtuigende teksten. En dit legt het bedrijf geen windeieren, de appartementen van Urbicoon zijn steeds erg gegeerd.

urbicoon branding logo huisstijl
urbicoon branding logo huisstijl
Advertenties

Als je de vastgoedkatern in een willekeurige krant er al eens op nageslagen hebt, weet je dat het niet makkelijk is om op te vallen tussen de overload aan advertenties. Toch is het zeker de moeite om ook te kiezen voor dit soort advertenties. Uit onderzoek blijkt immers dat nog heel wat mensen op zoek naar een nieuwe woonst of vastgoedbelegging hier wekelijks doorheen struinen. Het is natuurlijk wel zaak om als bedrijf of project de middelmaat te overstijgen én daadwerkelijk op te vallen.

urbicoon branding logo huisstijl

Op zoek naar een vleugje magie?
Patricia spreekt graag met je af