oHase  
.

Building Group Jansen

Het woonproject oHase is een toonbeeld van rustige architectuur, met het vizier gericht op het zonnige zuiden en de rust van het water. Zicht op zee ‘op zijn Hasselts’, ingebed in het groen. Samen met de familie Jansen gingen we op zoek naar bewoners voor dit idyllische woonproject. Een voorbeeld van vastgoedcommunicatie in 4 fases.

Vormgeving brochure
Een treffende naam en dito logo 
.

In oHase is het heerlijk toeven in de vele parkjes, op de ruime terrassen of aan de waterkant. De naam, een combinatie van ‘oase’ en ‘Hasselt’, verwijst naar deze woonbeleving. Een heerlijk gevoel van vrijheid, een overvloed aan rust.

Wervelende werfcommunicatie 
.

In de beginfase wordt een site herschapen tot een bouwwerf. En dat biedt kansen voor communicatie: het weinig esthetische hekwerk rond de werf is één groot (gratis) communicatieplatform.

Pakkend projectboek 
.

Communicatie prikkelt, en dus krijg je al snel geïnteresseerde kopers over de vloer. Om deze gasten te overtuigen, kon Building Group Jansen terugvallen op een geheim wapen: een projectboek met warme beelden, veel ruimte en heldere teksten. Wie het papieren verhaal doorbladerde waande zich in één klap in z’n latere appartement.

Lancering 
.

Een project als Ohase verdient een passende lancering:

  • Enerzijds stelde de familie Jansen, onder het goedkeurend oog van de lokale politici, het project voor aan de pers
  • Anderzijds dompelden we toekomstige inwoners onder in een creatieve openingsshow. De leukste herinnering? Hoe de ‘viewmasters’ met unieke beelden van Ohase (live op de site) ons in een vingerknip terug katapulteerden naar onze kindertijd.
reclamecampagne bus
branding oHase
branding oHase
branding oHase

Kies voor een opvallende huisstijl en dito campagne

op zoek naar een

vleugje magie 
?