Velo 
.

Zoveel meer dan een fiets...

Velo verhuurt, verkoopt en herstelt studentenfietsen in Leuven. De belangrijkste periode om nieuwe klanten te winnen is voor hen de start van het academiejaar. Met een on- en offline communicatieplan en creatieve concepten hielpen wij studenten in Leuven de weg naar hun Velo huurfiets vinden.

The Velo Challenge 
.

Studenten uit verschillende richtingen vertelden in filmpjes over hun positieve ervaring met Velo en hun eigen huurfiets. De opnames hiervan gingen door in een Velo werkplaats. Daarnaast namen we twee ‘challenge’-filmpjes op met als thema ‘studentenleven met Velo-fiets’ versus ‘studentenleven zonder Velo-fiets’.

Facebook contentplan 
.

De challenge- en influencersfilmpjes werden ingepland gedurende de looptijd van de campagne, met een aflopende budgetplanning. Dit om vooral sterk te staan in de eerste week van het nieuwe academiejaar. De influencers en relevante social mediakanalen werden aangespoord om de filmpjes te delen.

velo Facebook campagne
Velo online campagne google ads
Google Search & Display 
.

Onze search campagne richtte zich naar studenten in Leuven die op zoek waren naar een huurfiets. Verschillende remarketingbanners leidden mensen die niet op de search advertenties klikten naar de juiste pagina op de website.

On- en offline campagnes met een twist voor uw onderneming

op zoek naar een

vleugje magie 
?