Vergeet de palmboom, dit is de poëtische zomerstart

Jouw creatieve vakantieaankondiging

In plaats van een creatieve vakantieaankondiging hadden we je een droge boodschap kunnen sturen. ‘Beste klanten, van 15 tot 26 juli sluiten we uitzonderlijk even de deuren. Je kan ons terug bereiken vanaf 29 juli’, geflankeerd door een stockbeeld van een palmboom bijvoorbeeld. Maar van een communicatiebureau als Idearté verwacht je (terecht) iets meer … 

We houden onze traditie in ere en trakteren we je aan de vooravond van het zomerreces op een creatieve boodschap. Dit jaar kiezen we voor een ‘visueel gedicht’. Hiervoor werkten we samen met dichter, of eerder woordkunstenaar, Jee Kast.

Creatieve vakantieaankondiging = voordelig

Inderdaad, aan een creatieve vakantieaankondiging werk je net iets langer. Dan is ‘we zijn gesloten tot … Daarna staan we opnieuw voor u klaar’ een stuk gemakkelijker. Maar geef toe, ook een héél stuk saaier. Grijp de kans om je prospects en klanten positief te verbazen met een originele aankondiging. Die geeft je communicatie ‘karakter’. En als je echt creatief uit de hoek komt, is je aankondiging zelf een gespreksonderwerp. Hoe goed is dat: het feit dat jij met vakantie gaat, zorgt ervoor dat jouw bedrijf weer helemaal top of mind is. Dat is de (tijds)investering voor zo een creatieve aankondiging meer dan waard.

Creatieve vakantie-inspiratie

Van 15 tot 26 juli zijn we dus effectief gesloten. Op 29 juli zijn we terug, de batterijen opgeladen en geïnspireerd door de zomerzon. Trouwens, nu je wat meer tijd hebt in de zomer…