Copywriting 
.

Teksten die laten dromen, denken en doen

“Er was eens…” Elk intrigerend verhaal begint met prikkelende woorden. Dat geldt voor Sneeuwwitje en Assepoester, maar ook voor merken en bedrijven, voor politici en non-profitorganisaties. Sterke teksten laten dromen, denken en doen. Ze slepen je mee in het verhaal en laten een onuitwisbare indruk na. In combinatie met de juiste vormgeving zijn ze onmisbaar om magie en emotie te creëren in communicatie.

Hoe copywriting het verschil maakt:

  • een mooi design trekt de aandacht, oprechte inhoud trekt mensen over de streep (zeker met een duidelijke call-to-action)
  • woorden overtuigen, zeker wanneer je vertrekt vanuit het perspectief van de lezer: what’s in it for me?
  • storytelling inspireert mensen: oplossingen bieden werkt beter dan oplossingen opdringen
Wat doet Idearté? 

“De beste plaats om een lijk te verbergen is op de tweede pagina van Google.” Klinkt best grappig, maar is het eigenlijk niet. Slechts 8,5% van het online zoekverkeer geraakt voorbij die cruciale eerste pagina. SEO geoptimaliseerde teksten zijn opgesteld om beter te scoren op Google.

Teksten schrijven of herschrijven? We zorgen er altijd voor dat we de identiteit van je merk bewaren en de inhoud afstemmen op jouw lezer. Of het nu gaat om een brochure, een blog of een magazine, we zetten altijd de puntjes op de i. Letterlijk en figuurlijk.

Vijf W’s en een H vormen de ingrediënten voor een sterk en duidelijk persbericht: wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe? We kruiden bij met emotie, verrassende quotes en een flinke dosis persoonlijkheid, om tot een hapklaar resultaat te komen.

> Ontdek hier hoe jouw bedrijf of organisatie de pers haalt

Laat je inspireren door onze cases

op zoek naar een

vleugje magie 
?