editie 2

idearté magazine

Bij Idearté houden we van verhalen. Verhalen die raken, verrassen en vooral: verbinden. Daarom bundelen we in ons Idearté magazine met veel plezier – en uiteraard een vleugje trots – enkele van onze communicatie-avonturen die ons zijn bijgebleven. Voeg daar nog wat trends, inzichten en een snufje fun facts aan toe, en je krijgt een magazine dat zowel communicatieliefhebbers, ondernemers als creatievelingen prikkelt.
Boordevol inspiratie

In deze tweede editie van ons magazine duiken we opnieuw in verhalen en visies die ons inspireren, uitdagen en verrijken – en dat delen we graag met jou.

We trappen af met een diepgaande blik op employer branding. Niet zomaar een buzzword, maar een strategisch instrument waarmee bedrijven zich authentiek kunnen positioneren als aantrekkelijke werkgever. Onze aanpak? Een combinatie van inzicht, verbeelding en een flinke portie creativiteit.

Verder nemen we je mee op een reis zonder jetlag. Wanneer Patricia Robinne door steden als New York, Firenze of Boedapest zwerft, komt ze niet terug met cliché souvenirs. Wat ze wél meebrengt? Een rugzak vol verse communicatie-inspiratie – in alle smaken, geuren en kleuren. In dit nummer serveert ze je vijf internationale trends, netjes gefileerd en overgoten met toepasbare ideeën voor jouw eigen communicatie.

En dan is er nog een dubbelinterview waar de vonken vanaf spatten: Caroline Rigo (Rigorgeous) en Koen Janssen (ITZU) kruisen de degens – of beter: gedachten – over communicatie in groeibedrijven. Verwacht tonnen energie, een eeuwige glimlach en inzichten die je aan het denken zetten.

Tot slot brengen we weer een paar van onze klanten in beeld. Want sterke communicatie is een samenspel, en daar mogen zij absoluut in schitteren.

Creatief communicatie tijdschrift met illustraties.
Download editie 2 van het
Idearté magazine